Blondering no 2.

Oh dear.. Jag ser helt galen ut.. Jag lovar! Haha, mitt hår skämtar med mig och jag skrattar inte lika mycket som om det hade varit en rolig film jag såg på. ;-P


Visst är jag snygg!

Jag tror jag ska fria till första bästa som kommer i min väg nu när jag är snyggare än jag någonsin varit! Ljusorange är faktiskt aldrig en färg jag provat förut.
Allt ska ha en första gång som sagt.. ;-)
Och det är inte fel på bilderna jag har bruna stora fläckar mitt i allt det oranga. :-D
Hörm, tillbaka till lite allvar nu. Tji fick jag som trodde det skulle räcka med 2 omgångar blondering! nej här ska slås på stort och krävas 3 gånger. Mitt hår vill ha special behandling märker jag.

Varför envisas med så många blonderingar det är väll bara att slänga i färgen du ska ha? Nej är ni galna! Då blir det ju fläckar och ränder med den nya färgen också eftersom hela håret är i olika färger.
O_o <-- Mörtögonen tar över mitt ansikte!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Lugn bara..det kommer att bli bra ska du se =)

2010-08-16 @ 22:07:33
Postat av: Kristiina

Vilket projekt du har :D Men slutresultatet blir absolut fint!

2010-08-16 @ 22:40:56
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Pue

Va e det du e ute efter för färg på håret eg?

2010-08-17 @ 02:17:37
URL: http://pue.nu
Postat av: Energy

Ullis - Haha, nu känns det som att det dröjer en evighet. ;-)



Kristina - Japp det är ett heltidsjobb!! :-D



Pue - Det får du se när det är klart. Men snyggt det blir det! ;-)

2010-08-17 @ 03:46:36
Postat av: Ullis

Oj, det var inte meningen...tänkte bara vara lite uppmuntrande =) Det går säkert fort!! och blir jättebra

2010-08-17 @ 09:53:01
Postat av: Energy

Ullis - Ja x2000 i färgväg!! =)

2010-08-17 @ 12:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback