Blondette?

Nu har jag lärt mig att min naturliga hårfärg heter inte askblont utan det heter blondette. Que? Varför måste dom byta namn på en hårfärg så det låter mer glamouröst och passande på kändisar? Nåja då kan jag ju gå omkring och säga: Jag är född blondette. Låter ju riktigt snyggt om inte annat. Korkat ord men snyggt. ;-)
Btw så yrar jag om hårfärg för att jag ska färga om mitt hår till hösten. Ljusblond är inte min grej. Känner mig som en barbiedocka, uuuuuuusch! Känner inte igen mig själv när jag tittar mig i spegeln och en ultrablondin tittar tillbaka. Känns inget vidare när man inte känner sig som själv.

Blondette kändisar:








SJP må ha blivit utnämnd som världens osexigaste kvinna.
Men damn hon är alltid snygg.
Idiot tidningar som bestämmer i förväg vem det ska bli genom
att välja ut några få som man måste välja mellan.
I mina ögon är sånna röstningar inte gilltiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback