Hallå där!

Vill ni köpa lite blåbär?! *Joooo den repliken gör jag mig aldrig av med. Funkar ju utmärkt på krogen också eftersom ingen vill köpa blåbär!* ;-D Va gulliga ni är som hoppas att jag uppdaterar bloggen varje dag och går in för att läsa. Men ni förstår att ibland måste jag helt enkelt ägna mig åt att beundra min egen spegelbild. Jag är ju ändå ordförande i min fanclub!  Men för Jessicas skull så bestämde jag mig för att göra en liten blogg idag också. Nu har jag äntligen gjort blondering nr 3!! Och bilder har jag varit vänlig nog att knäppa eftersom ni inte kan leva utan mitt gulavitoranga hår. ;-)


Så där ja!
Då var vi back on track jag och alla mina underbara personligheter. ;-)


Nu är det precis så ljusgult som jag var ute efter redan vid blondering nr 1.
Toppning och färgning står på schemat!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Update: Kolla vilket sjukt snyggt armband jag köpte när jag var på stan!!! I love it!!




Silverfärgat skinn, strass och platta nitar. Kan inte bli mer jag än så!
Går inte att få så bra bilder jämt med min kassa kamera men jag överlever. ;-)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men du är ju jätte fin i blont??

2010-08-19 @ 16:13:38
URL: http://sicka82.blogg.se/
Postat av: Energy

Va söt du är Jessica! Det är nog en av de finaste sakerna du sagt till mig minsann! :-)



Jag känner mig inte riktigt som mig själv i det. Ingen fara dock jag ska inte bli jätte mörk utan snarare mörkblond. :-)

2010-08-19 @ 16:19:37
Postat av: Jessica

Nää, nu skäms jag isf över mig själv!!

Har jag aldrig nå finare än att du är fin i blont? Fy mig :(

2010-08-20 @ 12:14:51
URL: http://sicka82.blogg.se/
Postat av: Energy

Jessica det ska du inte göra. Du har oftast tusen saker i huvudet när vi träffas så jag förväntar mig inte att du ska hinna slänga in en sånna kommentarer. Haha. <3

2010-08-20 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback