Ellos.



Jag har haft en fix ide om en svart skinnjacka ända sen 2007 när jag
köpte min beiga skinnkavaj men tyvärr har det inte varit modernt förrän nu.
1 299 kronor för denna skönhet och det är det banne mig värt!



Den här ljusrosa skinnklänningen för 399 kr.
Fuskskinn så klart.. Och så sjukt snygg!!



59,50 kr för denna ubersöta tunika åkte med i mina köp!


Köpte ett par rosa shorts att träna i för 71,50 kr också.
Billigt är bra!!! :-D



Att jag köpte svarta och rosa kläder är knappast förvånande.. Nästan allt jag äger är svart och därför försöker jag köpa lite fler färger på det nya. Men som vanligt dras mina ögon till det svarta.. Oh well, svart är snyggt! :-)


Klänningar i all ära men den här t-shirten är det finaste jag äger..
Letade som en tok på karnevalen efter just denna och efter några timmar
fann jag ett enda stånd som sålde Maiden saker, skamligt!
Snart ska jag köpa en huvtröja jag förälskat mig i med deras tryck. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback