Reeboot!

Jag har tappat motivationen lite med min träning så jag kör en liten reeboot. Starta om och starta på nytt igen! Så mina veckorapporter börjar även dom om från början så tro inte att jag tappat minnet och tror att jag verkligen är på vecka 1.  Samma sysslor kan tråka ut mig lite och då måste jag lägga till nytt på "schemat". Jag kommer lägga till 60 minuters dans eftersom jag älskar att fåna mig till musik. ;-)

Zumbafitness påminner om hur jag rör på mig.

Fast jag gör det i en snabbare takt och lite mer discoaktigt. :-)


 

Det körde jag förra sommaren, hösten och vintern också och fick utmärkta resultat!  :-)

 

Min efterbild förra hösten! Träning är the shit! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback