Hårfunderingar.

Jag tycker det är jätte kul med kort hår men jag saknar mitt långa hår så sjukt mycket. Typsikt att en enda permanent på 15 år förstörde mitt hår och jag var tvungen att kapa av allt...


Mitt fina fina hår...


Jag älskade mitt hår..
Jag älskar det nu också men jag saknar längden.



Ge mig mitt hår!


Hår ska vara till midjan precis som mitt var!

Jag funderar på att köpa löshår. Det är ju att kombinera på ett skojigt sätt! Man kan ha sitt korta hår när man vill och långt när man vill. Och nu menar jag löshår med clip-ons jag vill inte slösa tid på att hålla på med löshår hela tiden så mitt eget inte kan växa lika fort som det brukar. Det tar mig 2½ år att få den där längden så jag räknar månaderna. ;-)

Har ni något bra tips på vart ni köper löshår? :-)

Kommentarer
Postat av: madeleine

Ditt otroligt vackra hår!!! ♥

Oh, då kan jag grejsa med frisyrer sen igen : ) Fy så skoj!!

2010-08-03 @ 09:14:15
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/
Postat av: Energy

Jaaaa. Mitt hår.. Dumma permanenter! Jag skulle vilja vrida klockan tillbaka till juni 2008 och ta bort spolarna från mammas händer. Buhu. :-/



Ja det kan du! Make my hair lillasyster! :-D

2010-08-03 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback