Herbalife! Herbalife! herbalife!


Snart börjar jag med herbalife igen. Finns absolut inget i träningsnäring som klår det men så har dom också världens bästa forskare som tar fram sina grejer. Otåligt nog jag får vänta till "månadspengen" ramlar in på kontot eftersom det är lite svårt att handla när man är fattig. I år har vi haft en relation till och från i 11 år. :-)



Jag ska ta några före och efterbilder idag så att jag även detta år kan visa upp mina herbaliferesultat. Minns ni kortet jag la upp i gamla bloggen? Så bra är det! Och nej jag säljer det fortfarande inte utan älskar det som den kund jag är. :-)


Det här är den perfekta kroppen i mina ögon!
Men jag är för slö för att träna till mig en sån kropp
och nöjer mig med att tycka det är perfekt att se ut så. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback