Humledumle.

Har haft en lugn och tråkig helg då jag endast tränat och kollat på tv. Men vad ska man annat göra när alla andra vill festa och jag inte kan/har lust till det? Oh well. Det blir min tur sen och då jäklar ska ni få se på runda bananer!

Ibland har även jag ruffsiga hårdagar. ;-D


Min fina skinnkavaj som jag köpte våren 2007.
Och idag blev syrran världens gladaste för jag gav den till henne.
Ville trösta henne för att hon förlorat sin älskingskavaj. :-)




Haha, kom och tänka på en rolig händelse i torsdags när Amanda och Goldbag var här. Jag tränar ju i mina Hello Kitty pyjamas shorts och slänger dom ofta över datastolsryggen:
- Kolla va stora trosor! usch va äckligt! Utbrister Amanda och fnittrar högt medans hon visar dom åt sin "kusin".
- Mäh! Det är mina shorts och inte trosor! Svarar jag och garvar högt.
Tog fram ett par av mina riktiga trosor och jämförde dom med shortsen. Gissa om fröken Amanda såg rolig ut då, hahahaha. Ett liv utan barn är bullshit därför älskar jag att vara moster. Och en dag kanske det blir min tur också att få en liten kotte.  :-)


Usch va äckligt stora trosor jag har!
Btw shortsen är i storlek M så så stora är dom faktiskt inte! :-D

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja visst är barn härliga! Man kan få ganska roliga kommentarer ibland..=) Vad fin du blev i håret, supersnyggt! Kram

2010-08-01 @ 21:48:52
Postat av: Energy

Hahaha, barn säger verkligen dom galnaste och roligaste sakerna! Tack så mycket!!! :-D

2010-08-01 @ 21:57:14
Postat av: Kristiina

Hahah barn är för roliga :D

2010-08-02 @ 11:06:41
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Ja att vara moster är obeskrivligt underbart! : D

Tokungar! : )

2010-08-03 @ 09:17:31
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/
Postat av: Energy

Haha att dom är. :-D

2010-08-03 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback