Hurra hurra hurra!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min svågers födelsedag! Så nu rullar jag fram efter att ha ätit min systers ubergoda mockarutsmuffins. Uuuh min mage bråkar men mina smaklökar jublade så det var det värt! ;-)


Tog med kameran men glömde bort den ända fram tills vi skulle gå.
Så det här kortet var det enda jag tog på Jocke.
Grattis till världens bästa svåger!!



Mitt uberfina halsband!! Har visat det minst tre gånger till alla idag. ;-)
Om det finns någon där ute som är sugen så finns dom här.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Det var så uberfint! : D Så det gjorde inget att du visade det 100 ggr ; ) Fast av att se det irl så blev jag själv faktiskt sugen på att införskaffa mig ett sådant : )

2010-08-04 @ 11:13:26
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback