Rutigt är alltid bättre än prickiga ränder.

Buhu! Mitt hår är ingen vacker syn.. I dom ljusa slingorna är det fullt av bruna fläckar så jag har randigt hår med prickar. Gissa om det är fult! Så nu återstår avfärgning, färga en ny färg och nästa vecka slinga det på nytt. Fy va drygt!

Idag fyller min prinsessa 20 år!!!! Woho, grattis till min älskade lilla gravida pussunge!
Snart är det dags för kalas. Det betyder att Maria får äta muffins!!! ;-)


Idag öser regnet ned. Tur att jag älskar regn. :-)

Btw: Smaken är alltid som baken - delad. Så självklart behöver man inte tycka om Sex and the city 2. Tänker jag på nån jag känner? Nej, alla jag känner älskade filmen har jag för mig. Men jag är ju en läslus och läser bloggar och sidor från personer över hela världen. :-)

Känner mig mindre paranoid idag så jag öppnade bloggen för alla igen. Vi får väll se om jag låser den igen men med lite kommentarer ibland så kanske det inte händer. :-P

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Men tigerkaka är ju gott så då måste ditt hår se bra ut! (tigerkaka=sockerkaka med schoklad också)

2010-08-09 @ 20:37:53
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Energy

Hahaha, din humor Kristina slår allt. :´-D



Att jag inte tänkte på det. Tusan nu färgar jag ju bort allt det söta! Hur ska det gå nu?! O_o

2010-08-09 @ 22:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback