Uppdaterar hemmet.

Hm... Jag blir aldrig glad när jag saknar olika saker. Speciellt inte filmer! Det är underligt det där med flytt och när någon annan packar ens grejer. På nått underligt sätt lyckas det alltid försvinna saker. Jag antar att det är samma mysterium som med sockar: Filmälskande älvor som vill jävlas och låta folk frysa om fötterna.. :-P

Men det finns en lösning på alla sånna problem: Det kallas pengar och rea! Wohooo, sug på den ni sockfilmtjuvar med vingar! :-)


Mina nya inköp för att fylla på i min bokhylla.
Jag älskar dom här filmerna!


Sure, jag har ägt dessa filmer förr och därför är det ett måste att äga dom igen. Jag älskar dom ju! Men när man flyttar och har sig så försvinner filmer och ibland får jag ett städrus och slänger alla filmer jag har. Ni får kalla mig galen för det gör jag själv också så gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback