Fyndigt!

Idag har jag spenderat lite mer pengar.. Men till mitt försvar så var en del av det från rean. ;-)

Köpte världens snyggaste jacka på H&Ms rea!

Den här underbara kjolen köpte jag också från H&M.

Detaljerna syntes så dåligt på andra bilden att jag tog
en utan blixt och vinklade kameran så att allt syns.


Köpte hårfärg och mascara också.
Tyvärr, hade jag inte sån tur att det var på rea.
Men det är smällar man får ta i livet. ;-)


Gav mig själv köpstopp fram tills slutet på september ända tills mina syskon påminde mig om att vi snart ska åka på shoppingresa till Västerås snart. Så jag upphävde mitt stopp. Nåväl min tanke var ju god iaf. ;-)

Kommentarer
Postat av: kristiina

Vilka fina kläder och förresten, du passar jätte fint i blont hår! :D

2010-07-10 @ 17:25:33
URL: http://www.keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Energy

Jag såg dom på en tjej i tisdags och det var så snyggt att jag bara gapade. Hittade det på rean och var bara tvungen att ha dom! :-)



Men tack Kristina vad glad jag blir!!! Tyckte dock inte om den gulaktiga tonen så jag hällde i en ny färg i håret och allt det gula försvann!!! :-)



Ska prova nått jag aldrig provat förut också: Silver shampo. Ska bli super spännande att se vad det gör med håret!!!

2010-07-11 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback