Hemköp.

Har tagit lite bilder på jobbet så ni ser hur det ser ut.
Hur snäll är inte jag som dokumenterar allt i bilder åt er som inte bor här?
Jo, skit snäll är jag!! ;-)



Här bland alla frukter och grönsaker står jag mån-fre mellan kl: 9-15.
Och jag trivs som fisken i vattnet!!
Här hamnade min chef Linda på bilden, höhö.
Ta en ny!! Hojtade hon sekunden efter.
Men varför ta en ny när hon blev fin på denna? :-)


Jag tycker inte om dig maskinen! >:-P
Efter alla kartonger blivit tömda så ska man slänga
i dom här och så plattar den till dom.
Undra om man skulle slänga i sig själv?
Sparar ju tid man skulle lagt på träning då. ;-)



När maskinen blivit full är det dags att bala.
Av nån anledning blir det alltid dags för det när jag kommer dit.
Tråkigt och bråkigt är det! Tur att jag är lika stark som Karl-Alfred! :-)


Kommentarer
Postat av: Kristiina

Alltid roligt med bilder :D

2010-07-26 @ 17:08:20
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Energy

Jag gör allt för er skull Kristina. ;-)

2010-07-26 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback