Hjälpreda!

Idag har jag hjälpt min syster flytta ihop sin bokhylla eftersom hon haft dom olika delarna utsprida i sin lägenhet. Den är verkligen snygg hennes bokhylla. Sen flyttade vi ut dataskrivbordet i hallen. Det blev helt perfekt! Ser ut som ett nytt hem. Kommer bli otroligt spännande att se hur hon tänker inreda. Jag gissar på massor av blått. Hon är nämligen sjukligt galen i blått. :-)

Syrran har verkligen inget bra morgon humör. ^_^

Men jag lurade henne att skratta ändå. ;-)


Var även ute på en liten promenix. Så skönt för kropp och själ att vandra omkring och bara njuta av naturen. Eller natur och natur.. Men man ser ju träd, buskar, blommor och dalälven så det borde ju räknas som natur fast det kör en massa bilar där också. Men idag var sista gången jag går på förmiddagen! Höll på att flytta bort.. Så från och med nu blir det tidigast vid 19 tiden jag promenerar!

En del av utsikten på min promenad. :-)


Nu ska jag gå och göra iordning kycklingsalladen vi ska äta till middag. Christa håller på att baka en jordgubbspaj som vi får till efterrätt. Ujuj, så smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback