Ilsken.

Igår på jobbet blev jag så förbannad att jag inte kunde hålla tillbaka. Vi får alltid våra frukter och grönsaker klockan 9 men igår kom dom 11.30! Det skapar mer jobb för oss och då får vi jobba i turbofart så att vi hinner klart det mesta innan arbetsdagen är över. I vanliga fall brukar jag inte bli upprörd över sånna saker men igår kände jag hur ilskan kokade över. I 2 veckor har det varit på samma sätt. Dumma jäkla oansvariga snorungar är det värsta jag vet!!

När Yvonne nämnde hur sen killen var svarade han bara: Ja det kommer att bli så nu för jag har så svårt att hitta.
- VA?! Svarar man så nonchalant?! Nej det gör man fasen inte. *Morr* Och hur kan man vara så otrevlig mot Yvonne. Hon är alltid glad och trevlig. Säger aldrig ett ont ord till/om någon. Då knäppte det till i huvudet på mig och jag såg rött. Jag hatar när folk är otrevliga eller dumma med någon jag tycker om. Jag gick in på lagret och började skälla. Innan jag var klar var han inte vatten värd kan jag lova! Jäkla idiotiska snorunge! Efter det var jag fortfarande så uppretad att jag tog lunch för att lugna ned mig.




Om han hade bettet sig som folk och inte kommit samma tid i 2 veckor hade jag inte tappat humöret. Men det kändes skönt och är ett bevis på att jag är på väg åt rätt håll. Jag har ju varit konflikträdd ett tag men det är nu helt borta och jag blir lika ilsken som förr. Jag är snart mig själv igen med sorgen i bagaget! Den kommer jag aldrig ifrån och jag får leva med den erfarenhet som jag önskar alla slapp.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Snorungar som just tagit studenten är värdelösa på sitt jobb och kan absolut ingenting! Dom är en mardröm för alla i sin närhet och bara förstör!
Det finns undantag självklart men dom är inte många. Hans chef fick betala hemköp ersättning igår så jag undrar hur trevlig dag han hade.. Eller nej jag undrar inte det var bara ett uttryck jag använde mig av. ;-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha han fick nog så han teg! : D Både av dig och sin chef!

2010-07-10 @ 20:06:38
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/
Postat av: ullis

Bravo Maria! Det var rätt gjort =)Kram Ullis

2010-07-11 @ 01:17:07
Postat av: Energy

Madeleine - Jo du jag kan bara tänka mig hur hans dag slutade.. :-)



Ullis - Men va kul att du läser min blogg!!! :-)

2010-07-11 @ 09:37:12
Postat av: ullis

Det är kul att läsa den =) Se vad som händer i din vardag. Du hade länkat genom msn. Kram Ullis

2010-07-11 @ 22:30:44
Postat av: Sara

HAHAH! ursäkta mitt garv men må han ha varit korthårig och massa tatueringar (och kanske nån piercing)? isånafall är det samma inkompetenta människa som jag har haft kontakt med å göra på mitt jobb. och nu har han börjat sommarjobba åt sin pappa med att köra ut frukt! :'DDD

2010-07-16 @ 17:09:14
URL: http://freaksaraa.blogg.se/
Postat av: Energy

Sara - Haha, se där va världen är liten! :-)



Jag vet inte. Han brukar ha keps. Han är kort och har svart hår. Men från den dagen har frukten kommit extremt tidigt istället. Så jag antar att hans pappa var ganska arg. Vilken tur för oss! ^_^

2010-07-21 @ 12:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback