Lördagen!

Lurade med mig mamma på stan i lördags för lite pengabränning och vi hittade en hel del. Tyvärr kunde jag inte köpa hela stan så jag nöjde mig med lite av det jag såg. ;-(


En rosa tubklänning, 3 svarta linnen, hello kitty pyjamas, solglasögon och örhängen.
Tyvärr så försvann det guldiga på linnet från hello kitty trycket.
Men vad kan man förvänta sig av H&M?
Missförstå mig rätt: Jag älskar H&M men deras kvalité är inte den bästa.



Snygga "nitar" på glasögonen!! Tufft ska det vara serru!
Jag älskar mina nya stjärnformade strassörhängen. :-)


Nu har jag jobbat hela förmiddagen så nu är det dags att slänga sig in i ett nytt träningspass! Det finns en tjej därute i den stora världen.. Jag sörjer med henne och gråter med henne... Sorgen hon drabbats av är orättvis och jag tänker på henne konstant...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack! Jaa, de känns inte så kul allra helst närd einte vet vad det är.... <3 <3

2010-07-27 @ 21:30:59
Postat av: Energy

Gumman.. Många mentala kramar till dig!! <3 <3 <3

2010-07-28 @ 20:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback