Tråksöndag!

Idag har jag hunnit sova en hel del.. Känner mig som ett trasigt och ruttet lingon. Förkyld på sommaren är bara skit. Och konstigt nog drabbar det mig varje sommar. Förra sommaren fick jag svinis och efter det hade jag bihåleinfektion i 5 veckor.. *Grrrr* Det enda jag gjort idag är dammsugit. Fatta så slött! Ja och internetshoppat. Jag handlar just nu för 6 månader frammåt så slipper jag tänka på det. Då kan jag ägna mig åt onödig ströshopping då och då istället. ;-)

Nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv, gosa med mina katter som ligger bredvid mig i sängen och fylla mig själv med lite Sex and the city avsnitt. Hur brukar ni roa er när ni är sjuka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback