Äntligen fredag!

Jag har varit så trött på kvällarna den här veckan att jag inte riktigt orkat blogga. Men det är så himla kul att jobba!! Och när jag fått en tid över har jag lagt det på min träning. Gick upp 6 kg när jag började med min medicin så nu jobbar jag för fullt på att bli av med dom. Det går helt okej och jag svävar fram tack vare mina endorfiner.


Idag hittade mamma min sladd till digitalkameran så nu kan jag faktiskt lägga in bilder på skorna och klänningen som jag köpte. Jag älskar dom! :-)

Den här underbara klänningen köpte jag på Vero Moda.
Den har en vit tyllunderkjol som gör att kjolen står ut.
Den är helt enkelt ljuvlig!!


Världens snyggaste skor från märket Duffy.
Dom skrek högt att jag skulle köpa dom och det gjorde jag. ;-)


Hoppas ni har haft och får en fortsatt trevlig fredag! Själv ska jag lägga mig och gäspa till ett avsnitt av Satc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback