Tidiga mornar är inte min grej!

Köpte den här nyckelringen idag.
Den är så otroligt söt med den lilla grisen som har påsar på sitt tryne!!
"Never put off `till tomorrow the shopping you can do today" står det på den.
Kändes som att den tillhörde mig redan innan jag köpte den. ;-)


Idag blev jag väckt 5.20 av muslimsk morgonbön.. Det var inte uppskattat av mig och jag hade gladeligen kunnat köpa vår granne en enkel biljett till Iran/Irak. Jag lovar! Trots att dom är super trevliga och jätte snälla så uppskattar jag inte bön på hög volym den tiden på morgonen när jag ska jobba. (Eller någon annan dag för den delen..)

Kan dom inte be utan att ha en cd-skiva som mässar bön samtidigt? Ännu trevligare var att skivan satte igång ikväll också. Gah, jag vill inte höra! *Morr*

Har varit som en zombie hela dagen. Är ett under att jag fick nått gjort. Kändes som att Yvonne och Farahs (Vet inte hur det stavas) utbrast efter mitt pass var klart: Du är så duktig Maria! Och Yvonne fortsatte säga: Jag vet inte hur det jag hade klarat mig utan dig idag.
Tja, det hade nog gått lika bra. Jag tyckte mest jag yrade i nattmössan. Trött som ett troll och funderandes på min bloggkompis. Jag har tänkt hela dagen på henne.. Berättade för mina systrar vad hon går igenom och dom blev lika ledsna som jag för deras skull. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback