Underbara lördag!


Idag hade jag en underbart ljuvlig egen-dag.. Sånna dagar är värt guld även när man inte har barn. Man kan pyssla och bara vara utan att visa hänsyn eller ens lyssna på någon. Eftersom jag lyssnar på folk hela dagarna på hemköp och även när jag kommer hem så snurrar det till slut bara i mitt huvud och jag skulle kunna sälja mitt högra ben för lite privatliv. Och idag uppfylldes min önskan utan att jag blev benlös. Woho! ;-)

Så jag har tillbringat större delen av dagen på balkongen. Men jag hann även fylla och tömma diskmaskinen, tvätta, träna, städa mitt rum, dammsuga och skura golv. Jag bara älskar dagar som den här!!

Nytvättade arbetskläder. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback