Monday can be a fun day!

Igår sov Amanda hos mig och det är alltid lika mysigt. Jag har kommit på ett knep för att slippa få stryk av henne. Sova skafötters! Hon är nämligen Mike Tyson när hon sover. >_<

Träffade Anna på jobbet och det strålar verkligen om henne. Hon är så himla fint gravid och så otroligt söt! Tiden flög verkligen förbi idag när jag jobbade så jag råkades till och med jobba över. Det går fort när man har roligt. :-)


Hämtade ut min underbara klänning från Nelly på eftermiddagen. Som jag längtat! Försökte beställa den i påskas men efter 1 vecka så fick jag ett mail där det stod att dom var slut. Usch, så besviken jag blev. Har varit in då och då bara för att kika på den och gnälla över att den inte blev min. Och för 2 veckor sen såg jag att några kommenterat att dom nyss fått den. Så jag chansade och beställde den. Några dagar senare kom den och idag blev den min!


Underbara klänning i vit satin och svart mesh täckt av paljetter.
Den är 10 gånger snyggare än på bilden till min stora lycka! :-D




Me amore... <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Den är sjukt fin! Och verkligen hur många grr som hellst finare irl : )

2010-07-08 @ 09:08:55
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/
Postat av: Energy

Ja jag blir helt till mig varje gång jag ser den! :-D

2010-07-08 @ 23:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback