Dumtidum.

Finns det något tråkigare än att vänta på en tvättmaskin? Att den ska tvätta klart ens kläder menar jag och inget annat. Jag har tvättat i 2 dagar och är snart äntligen klar!! Kläderna som kom från Stockholm luktade unket oh mindre gott så det var bara att tvätta allt jag redan tvättat för några månader sen. ^_^

Sitter och väntar på att dom ska komma med min bokhylla så jag får sätta mina filmer på plats. Sen är jag helt klar med inflyttningen. Äntligen!



Nu kan jag äntligen skrika ut till omvärlden vad som gör mig så glad
till och med när jag är ledsen:
Jag ska bli moster!!!!
Min yngsta syster Madeleine och hennes man väntar tillökning!!!
Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: kristiina

Grattis! :) Visst är det underbart? Har en liten i min mage också... hihi Kram

2010-06-24 @ 16:43:12
URL: http://www.keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Energy

Men jösses Kristina GRATTIS!!!!!!!!! :-D

2010-06-25 @ 12:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback