Lördag.

Idag är det lördag hela dagen lång! Jag tycker om lördagar av den enkla orsaken att det är 1 hel dag kvar innan helgen är slut. Blev en rejäl shoppingtur igår. Ojoj jag brände pengar må ni tro!

Men det var det helt klart värt!! En bokhylla, ett par underbara skinn-sandaler med hög klack, en ljuvlig blommig sommarklänning och lite annat smått och gott. Tyvärr så hittar jag inte digitalkamerasladden så bilderna visas en annan dag. Jag slarvar ofta bort sladdar till mina prylar.. Jag vet! :-P



Snart är det dags för underbart bröllop på tv. Jag älskar verkligen bröllop.. Finns inget vackrare som två människor kan åstadkomma... Romantikern i mig suckar ljuvligt och kritikern i mig är övertygad om att nått kommer gå fel. hehe. Skämt å sido jag älskar bröllop! Så jag kommer snart bänka mig i soffan!!

Efter bröllop så blir det promenad, träning och hårfärgning. Ikväll ska min svåger fixa datorn så jag slipper få fler psykbryt. Blir galen när den startar om sig själv efter några ynka minuter online.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback