Return.

Jag har raderat mina gamla bloggar eftersom jag börjar på ny kula i livet och dom gamla bloggarna hör till mitt förflutna. Dom påminner för mycket om honom också... Jag vill inte ha nått i mitt liv som påminner om honom.. mannen som slet ur mitt hjärta ur min kropp, stampade på det och avslutade med en loska mitt i prick.

Jag håller på att finna mig själv igen.. Hon som varit försvunnen sen hösten 2007. Alla uppskattar inte henne konstigt nog. Jag som är så underbar! Hur kan dom inte älska att ha ölregn på fester? Det är iaf det roligaste jag vet! Ironiska och bitska kommentarer måste man ju också bara älska. Annars älskar ni inte mig. ;-)


När min yngsta syster Madeleine gifte sig
med sin älskade Joakim i januari på deras 6 års dag.
Jag sitter längst fram.


Äntligen har jag kommit åt mig gamla bloggadress. Den här har jag haft sen 2002. Men det blev nått knas så jag har aldrig lyckats logga in på den. Det fixade blogg.se åt mig. Så nu är jag så glad att jag äntligen kan använda den igen!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Pue

SAKNAT dej!!! <3

2010-06-18 @ 14:49:41
URL: http://pue.nu
Postat av: Energy

Tack söta du!! :-D

2010-06-18 @ 19:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback