Seg som kola.

Idag är jag lika seg som en kola.. Får nog se till att dricka lite kaffe så jag piggnar till innan min och syrrans dagliga promenad. Har haft 2 veckors träningsuppehåll tack vare att jag stukade foten på karnevalen.. Vad lärde jag mig av det då? Jo att använda skor som inte har en sjukt hög klack på mig när jag dricker.

Iofs blir det en alkoholfri sommar fylld av jobb och träning. Det rekomenderas inte att jag dricker till mina antideprisiva. Men det gör inget eftersom jag helst av allt vill fokusera på träningen. Träning är verkligen min stora kärlek!


Under träningspasset springer jag på den här lilla fina trappmaskinen.


Air climber heter den. Men när jag var ung hette den stair climber.
Så onödigt att byta namn på den egentligen..



Den här har ni ju alla sett förut.
Min älskade orbitrek!!



Så fort jag får hit den från Stockholm så kommer halva passet
bestå av air climber och halva av ett galet sprinterlopp på orbitreken.



Och denna underbara lilla maskin tränar magen på ett härligt sätt!


Snart är det dags att smörja in min trasiga fot med tigerbalsam så att jag kan promenera. Sen ska jag och syrran upptäcka metropolen Avesta centrum.. Oooh, spännande!!! ^_^
Syrran har gåttt och skaffat sig en blogg hon med: http://Turbotanten.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback