Vecka 1 & 2.

Eftersom jag stukade foten fick jag börja om från början igen med min träning. Crap! Men men så kan det gå när inte haspen är på. Jag hade ju en otroligt rolig kväll i mina stövlar med sjukt hög klack iaf när jag stukade foten så det var det nästan värt. Så här har dom två senaste veckorna sett ut i träningsform:

Vecka 1 (14-20/6)
Mån: Dansa 35 min + Air climber 25 min.
Tis: Dansa: 20 min + Air climber 30 min + Magtränaren 35 st.
Ons - Fre: Air climber 60 min + Magtränaren 35 st.
Lör: Magtränaren 35 st.
Sön: Vila.

Vecka 2 (21-27/6)
Mån: Magtränaren 38 st.
Tis - Fre: Air climber 60 min + Orbitrek 10 min + Magtränaren 38 st.
Lör: Air climber 60 min.
Sön: Vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback