Victoria hjärtar Daniel.

Men hjälp så underbart vacker hon var! Av alla kungliga brudar i världshistorien så är vår kronprinsessa den vackraste som någonsin stått brud.. Allt var så perfekt och så hon. Den sjukt vackra och "enkla" klänningen var precis vad jag trodde att hon skulle välja. Hon är ju inte direkt nån marängperson.

När dom sa sina löften grät jag floder.. Sån kärlek som dom känner är så vackert att se. Jag blev minsann lite förälskad i vårt kungahus. Eller ja det är jag ju alltid, men lite mer än valigt då. och när Daniel höll sitt tal så grät jag igen. Vilket härligt underbart gråtkalas det blev igår!!



Jag blir så trött på svenskarna som skriker avskaffa kungahuset. Idioter ni borde avskaffas eller åtminstone skaffa er en personlig åsikt. Kostar dom oss mycket? Nej det skulle aldrig jag påstå. Kungahuset kostar mig 12,50 kr/år. Jag tror nog jag har råd med det. Istället för en jäkla president som måste betalas för hela livet och till råga på allt så ersätts den människan efter nått år och då är det dags att betala för en till.

Jag är royalist och en stolt sån!


Grattis kronprinsessan Victoria och prins Daniel!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja visst var hon vacker!! Jag är också royalist, tycker de gör ett bra jobb och representerar Sverige på ett fint sätt. Bra fakta det där med 12,50. Inte mycket för att behålla ett stycke svensk historia...Kram

2010-06-23 @ 14:06:27
URL: http://carolineofmalmo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback