Damtatadaaam!

I kväll är det bröllop!! Då gifter sig min underbara kusin Mickan med sin Robert och jag har haft nedräkning sen i våras när hon berättade det. (Slutet på feb eller början på mars.. Minns inte det exakta datumet.) Stundvis har jag haft jätte svårt att vara tyst om det men det var ju faktiskt dom två som skulle berätta det för resten av världen och inte jag, haha. Sen blev jag så van att vara tyst om det att det helt enkelt inte blev av att skriva eller prata om de. Men oj så jag har längtat! Jag älskar verkligen bröllop. Hur kan man låta bli? En dag helt ägnad åt kärlek och glädje.. En dag då dom ger varandra löften inför alla dom bryr sig om och delar dagen med dom..  Jag är så lycklig för deras skull!!!! :-D



Den här underbara kläningen ska jag ha på mig! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback