Hujeda mig!

Har suttit hela natten och slitigt med att kompletterat mina redovisningar. Ska påminna mig själv nästa gång om att inte försöka imponera på läraren med totalt snurriga och extremt korta förkylningsredovisningar.. Nu är jag riktigt nervös över att hon kommer vara totalt missnöjd igen.



Så här mysigt hade jag det när jag pluggade som en gnu och saknade min kärlek. <3
Jag tycker min present från Anna och Juni är så himla fin!!



Update:
Mitt slit lönade sig och jag fick VG på båda redovisningarna som jag lämnade in!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja det är underbart när man trivs men mindre kul att det är bara 4 dagar kvar :( Hade varit lättare om jag inte hade gillat stället. Då hade det varit skönt att det snart är slut. Men skulle vilja förlänga praktiken.. Tror du jag får det? ;)

2011-10-28 @ 18:47:40
URL: http://madeleineranstrom.blogg.se/
Postat av: Energy

Muta läraren med pepparkakor så går det nog skitbra ska du se!! ;-)

2011-11-03 @ 01:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback